Všeobecné obchodní podmínky Aesthevita Clinic

1. Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi klientem (dále jen „Klient“) a poskytovatelem zdravotních a estetických služeb, společností JFPP s.r.o., IČO: 19337990, se sídlem Krakovská 1327/13, Nové Město, 110 00 Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C 384961/MSPH (dále jen „Klinika“), společností JP estetic, s.r.o., se sídlem Pomezní 1387/7, Praha 8, 182 00, IČ 29412242, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 205107, s provozovnou na adrese Jankovcova 1569/2c, 170 00 Praha 7, a to při poskytování zdravotních, plasticko-chirurgických a estetických výkonů.

2. Rezervace a záloha

2.1. Termín operace je považován za závazně rezervovaný až po uhrazení zálohy ve výši 10 % z ceny zákroku dle platného ceníku Kliniky.

2.2. Záloha je splatná do 5 pracovních dnů od potvrzení termínu. V případě neuvedení platby do tohoto termínu může být termín bez náhrady zrušen.

3. Storno podmínky

3.1. V případě zrušení operace ze strany Klienta se záloha vrací dle následujících pravidel:

- Více než 1 měsíc před zákrokem: vrací se 80 % zálohy.
- 14–30 dní před zákrokem: vrací se 30 % zálohy.
- 7–13 dní před zákrokem: vrací se 10 % zálohy.
- Méně než 7 dní před zákrokem: záloha je nevratná.

3.2. V případě doložených závažných zdravotních důvodů může být záloha vrácena v plné výši nebo může být termín bez sankcí přesunut. Klinika si vyhrazuje právo požádat o doložení zdravotního stavu lékařským potvrzením.

4. Platební podmínky

4.1. Doplatek do plné ceny zákroku je splatný nejpozději v den výkonu. Platbu lze provést převodem, v hotovosti nebo platební kartou.

4.2. Při platbě převodem musí být částka připsána na účet Kliniky nejpozději 2 pracovní dny před zákrokem.

5. Informovaný souhlas a odpovědnost

5.1. Klient je povinen před zákrokem podepsat informovaný souhlas a sdělit úplné a pravdivé informace o svém zdravotním stavu.

5.2. Klinika nenese odpovědnost za komplikace způsobené zamlčením zdravotních informací nebo nedodržením doporučeného postupu po zákroku.

6. Reklamace a nespokojenost

6.1. Klient má právo uplatnit reklamaci do 14 dnů od zákroku. Klinika je povinna se k reklamaci písemně vyjádřit do 30 dnů.

6.2. Estetická nespokojenost není důvodem k reklamaci, pokud byl zákrok proveden správně dle lékařských standardů.

7. Ochrana osobních údajů (GDPR)

7.1. Klinika zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).

7.2. Údaje jsou zpracovávány pouze za účelem poskytování zdravotní péče a nejsou předávány třetím stranám bez souhlasu Klienta.

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Tyto Podmínky jsou platné a účinné ode dne 04. 09. 2025 a jsou k dispozici na webových stránkách Kliniky www.aesthevita.cz.

8.2. Klinika si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli upravit. Změna je platná dnem zveřejnění na webových stránkách.